söndag 22 april 2012

trött på detta nu...


Som sagt jag är inne på min 4e förkylning iår. O nu börjar jag tröttna rejält. Blir nog doktorn i veckan...antar att jag behöver pencilin:-( Surt surt men inatt fick jag så ont o trodde jag hade tandvärk men nej det är bara bihålerna...har sååå ortoligt ont nu:-( Få väll gå o se om jag kan få nått för detta.....det ger ju sig aldrig.

Annars idag hann vi med mossriving, uppsättning av studsmatta, lite annat fix i trädgården....o jag har bara vatt med Maja hela helgen...det behövde hon:-) O nu em har vi haft familjen olsson på besök.
Barnen har lekt med kompisar och även Nova har lekt lite idag....såå söta de är hon o grannbarnet:-) De går runt o hejar på varandra hela tiden...de behöver liksom inte mer än så...hur nöjda som helst:-) Gullungar!!!
Ha en bra kväll:-) Det ska vi ha iallafall:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar