tisdag 3 april 2012

Lungt och skönt....

Asså här händer inte mkt...inget alls...jag känner mig halv dan...trött...förkyld...o helt orkeslös....mkt bättre idag men ändåinte helt ok.
Wilma inte pigg alls....haft lite feber...hostar så jag tror lungorna åker upp snart...och snorar som en annan 2 åring;-) Haha det är inte varje dag hon är sjuk...fast sista tiden har hon faktiskt vatt sjuk ganska mkt...och jag oxå för den delen....märkligt...vi är väll nersatta helt enkel.
Så igår och idag har det varit så grymt lungt.....har spånat på en del utbildningar som jag ska söka:-)
Planerat kalas, barnkalas, semestrar, allt som ska fixas i trädgården, planerat en kokbok som ska göras och även lite viktiga måsten som fritidsanmälan, dagisanmälan, och ansökt om blomlådor på gatan i år igen......Har fått dagis plats till Nova på en privat förskola men vet inte om jag pallar med 3 ställen att lämna på ...hmm gör man det själv kl 6 på morgonen?? Pär är inte villig att byta tider så jag få ta detta helt själv därför ska jag oxå bestämma detta helt själv:-) Vi få se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar