onsdag 4 april 2012

Jaha ja...

Nja vad händer igentligen....jag hinner inget längre. Pär har semester ett par dagar nu så 1 veckas ledigt ihop är inte ofta man har...hoppas vi hinner med lite saker nu bara...känns som man inte hinner ett skit med 3 barn;-) .....idag har jag jobbat ett par timmar så inget blev ju gjort av det jag skulle...eller jo hann med stan innan jobbet iallafall;-)

Man blir lite trött när man kommer till jobbet....det känns som alla bara snackar massa skit om allt o alla....såå fruktansvärt trist:-( O nu har jag besämmt att jag ska fan inte lyssna mer....jag vill skaffa mig en egen uppfattning av mina arbetskamrater...och tänker inte lägga energi på människor som inte har bättre för sig än att prata om andra!

Nu blir det mys med den bästa familjen i ett par dagar.....sen hoppas jag på att något roligt kan hända snart igen....typ en utekväll, tjejkväll eller liknande....det e så skönt att komma iväg på lite roliga saker och speciellt när det börjar bli vår:-)))
Ha en fin Påsk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar