onsdag 11 april 2012

Bestämmt

 Idag har jag bestämmt en hel del....det va på tiden att jag tar tag i saker och ting:-)

Nova börjar på Bergsgårdensförskola i höst:-) Har velat en hel del hur jag ska göra....men igentligen är det inget att tveka på. Ja jag kommer ha 3 olika ställen att lämna på men det få helt enkelt funka, eftersom jag inte få riktiga svar från rektorn på tahe så våga jag inte chansa på kommunen mer. Detta kommer bli bra det känner jag på mig.

Och jag ska söka 2 utbildningar till hösten och nu väntar jag bara på ett arbetsgivar intyg sen ska det skickas in. Är väldigt tveksam på om jag ens har någon chans att komma in...iallafall inte på den ena ....har ju IG i svenska B. Men ska även kolla upp detta om det går att läsa upp detta beytg nu...en snabb och intensiv kurs:-)

Ganska nöjd är jag och det känns så skönt när man besämmt sig för något!!!
Tack o Hej.

2 kommentarer:

  1. Jag har snart läst färdigt min eng. b kurs på 10 veckor. Men det går ju läsa det betydligt fortare! Beror bara på hur mycket tid man kan avvara ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har tänkt kolla upp detta lite:-)

    SvaraRadera