måndag 9 april 2012

Skit skit Skit....varför??

Har jobbat 2 helger nu och är helt slut ...o otroligt trött på jobbet,....va f'*n....e så trött på mig själv just nu. Jag vill o ska verkligen  göra nått av mitt liv...o har massa kurser/utbildningar jag ska söka...MEN varför finns det alltid ett MEN...jo när jag va ung så sket jag totalt i skolan o har sååå dåliga betyg....vad kommer jag med detta....Jo jag ska berätta...ingenstands....måste börja i en ände och ta tag i detta...jo läsa upp betygen...o detta stör mig...ja det stör mig enormt!!!!
VAD VILL JAG BLI NÄR JAG BLI STOR??
Detta vet jag inte....har massa saker jag skulle kunna tänka mig men vad vill jag igentligen....hur svårt kan det vara...men ändå är det så svårt...vill inte läsa massa och sen inte vilja jobba med det....HJÄLP!!!

Annars dagen har bestått av Kalas...Linda 29år idag: Grattis!!! Städning och badning av barn:-)
Imon är det dags för nästa och sista dottern att fylla år:-) i år.
Nu blir det vila ett tag från jobbet....o hoppas på en vinkväll på lördag.-))) Kanske tillomed en utgång:-))) Lite små sugen e jag allt efter allt slit!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar