lördag 14 april 2012

Skit Dag

Fan säger jag bara över denna dag....vaknade i morse med värsta huvudvärken och ont i örat och halsen (som vanligt blir jag alltid förkyld när barnen har varit sjuka) ...såå trist att vara halv dann igen. Sen var det ett Jävla stirr med husvagn och lek med kompisar....o Nova sov typ inget-.....o jag hade värsta listan på saker som skulle bli gjort....hmm sen går den förbannade jävla skit tvättmaskinen sönder...¨sååå helvete säger jag bara...vad finns pengarna till en ny nu då??? Nää men vi få väll klara oss ett tag utan då....säkert!
Sen har det varit irriteration över ett par andra grejer som jag inte ska ta upp här. Men efter en mkt trevlig fika hos Mamma i em så är livet något bättre. Tack snälla Mamma!
Nu funderar jag på att ta cyklen bort till Sandra för ett glas vin men har inte bestämmt mig än.

Sen ska ni höra ....jag passar nog inte att ha mitt barn på ett dagis med kristen profil....jag är ju inget annat än arg...jag svär mer än någon annan, mina barn säger fula ord, jag ser verkligen inte religös ut, jag dricker sprit, jag är högljud och nästan på kriminell....eller kanske inte det sista men mer åt det hållet än religös....Fan hjälp mig vad ska jag göra??
HJÄLP!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar