söndag 29 april 2012

Totalt grundlurad

Jag fattar inget längre.....jag har precis fyllt i mina sista månader på försäkringskassan och ja jag är helt jävla tom i augusti när jag börja jobba:-( Sååå sjukt...hon är ju bara 1år och 5 månader då och jag har plockat ett snitt på 4 dagar i veckan. Jävla skit system....innan när jag tittat så har jag trott att jag skulle ha en hel del dagar kvar men nu helt plösligt är man tom....tur man inte behöver dagarna sen...få ta semester istället!!!
Ja ni som ska vara mammalediga tänk på att detta system inte stämmer alla gånger....vissa månader är det ju fler dagar och det är verkligen svårt att räkna.
Men nu är det gjort....sista föräldrarpeningen inskickad...måste säga att det känns jätte konstigt...om mindre än 4 månader är man tillbaks...eller har jag tur sitter jag och pluggar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar