tisdag 24 april 2012

Sjuk

Ja lite synd om mig är det allt;-) Men så dålig är jag inte, har mest ont annars är det som vanligt typ lite snorig bara. Men efter 2 timmar hos doktorn fick jag med mig en kasse mediciner hem. Lite antibiotika mot bihålsinflammation, ett nässpray med kortison i och kortisontabletter för?? Vet inte rikigt men hon sa nått om en slem svullnad upp i systemet oxå...det hette såklart nått fint det oxå! Men nu ska jag väll bli frisk och tycker själv att jag borde vara frisk i minst 1år. Har aldrig någonsin varit så här mkt sjuk som jag är nu.....varför liksom??

Annars idag har vi inte gjort ett skit, har inte orkat.
Maja kommer hålla sig hemma denna veckan och sen nästa få vi se hur vi gör nästa. Hon vill inte gå till dagis alls längre, såå tråkigt att det blivit såhär men jag är ju ändå hemma så hon få så hemskt gärna vara här med mig:-) Det e bara mysigt. Man skaffar ju faktiskt inte barn för att lämna dem på dagis utan för att få ha dem själv. Mig gör det inget alls....kunde lätt vara hemma med barnen tills de börjar skolan...no problem liksom...men visst e det skönt ibland när man få lite egentid utan sina barn och det behöver man för att samla krafter! Vill hon inte vara där så vill hon inte. Vi gör ingen stor grej av det....vet ju att jag kommer få skola in 3 ungar i höst och längtar hemskt mkt dit...NOT!!!

Nu blir det soffhäng resten av kvällen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar