lördag 21 april 2012

Lite små jobbigt!

Måste gnälla lite, vad är fel?? Nova sover inte på dagarna längre, eller hon sover ca 30 minuter per dag...hela veckan har det varit så...grymt jobbigt. Kanske är så att hon sover för mkt på nätterna?? Eller??
Maja är verkligen skit jobbig, fast det är så synd om henne....lider med henne verkligen...hon kan inte vara utan mig...hon bara gråter när jag lämnar rummet, hon vill inte va på dagis, hon vill inte leka med kompisar, hon kan inte va i trädgården om inte jag är där, hon kan inte va uppe på sitt rum om inte jag är där....detta har pågått sen i onsdags...när ska det sluta?
Vi få väll ha det så här ett tag...tur att jag ska till Bvc med henne på måndag för då kan jag få lite tips på vad jag ska göra!
Nu fortsätta med röjning i källaren, o sen fortsätta med mossrivning o liknande i trädgården.
Trevlig Lördag folket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar