torsdag 5 april 2012

Jobb Jobb Jobb

Herre min get vad jobb det finns helt plötsligt.....de ringer som aldrig förr.....nu tog jag på mig en del igen sen få det räcka för denna månad....vill ju jobba men kanske inte så mkt;-)......jaja...kan ju plocka endast lågdagar nästa månad och det är ju bra!!! Spara föräldrardagar är aldrig fel.

Jag Wilma och Maja tog oss en tripp för att lägga på inbjudningskort till Majas kalas och vad händer.....vi ska åka till en kompis som bor långt ut i skogen....har aldrig varit där innan så jag kollade kartan och körde.....men efter ca 20 minuter rätt ut i skogen så fick jag en känsla att vi är nog fel...halllåå sen ska man tillbaka samma väg oxå...herre min get vad fel allt blev...Maja livrädd och grät...och nja vi andra 2 va väll ganska lugna men jag gillar inte skogen så värst mkt! Men tillslut kom vi ut på rätt väg hem igen och senare fick jag skicka ut pär i skogarna....som nu då hittade rätt direkt och va hemma igen efter 15 minuter.
JJJJAAAA Så kan det gå...inte första gången jag irrar i skogarna.....säkert inte sista heller!
Nu lite mys innan det är dags för lägga barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar