fredag 2 mars 2012

YESSS

Jag har fått dagis plats till Nova o precis så som jag vill ha det:-) Nu kommer då frågan vill jag börja jobba till hösten eller vill jag vara hemma till februari?? Snabba beslut måste det bli nu!!! Har dock fortfarande Maja som tyvärr inte fick plats ...såå hon kommer följa med i flytten upp till ullstigen....men det få helt enkelt funka i 1år. Hade kännt mkt bättre om av henne nuvarnade personal följde med upp men den bästa de har sökte sig här ifrån o fick en ny tjänst roligt för henne men tråkigt för oss:-(Men Helt ny förskola för Nova o det känns super....har bara hört massa positivt därifråm:-) Glad Mamma!!!
Måste ändå sätta ett litet minus på en sak.....3 ställen att lämna på...shit jag som är själv på morgonen o allt o jobbar jag morgon så ska jag vara på jobbet 7....shit börja lämna strax efter 6 redan...o med det menas det att jag får säkert gå upp halv 5-5 för att hinna....men pär får väll byta tider på jobbet om det inte funkar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar