tisdag 13 mars 2012

Mysigt:-)))

Både igår och idag har det varit mycket bra dagar, igår hade jag en super mysig dag med Maja o Nova vi va en snabbis på a6, på maxi och sen spenderade vi många timmar i trädgården med massa lek och massa tjöt med underbara grannar:-)
Idag har jag varit på stan med Jessica och fikat, tjötat och bara haft det skönt. Efter det blev det ännu några timmar i trädgården- älskar våren.-)
Nått som stör mig är att jag inte få några timmar på jobbet...måste jobba lite.....igentligen är minimun 4 pass i månaden....men antar att det kommer bli svårt...det är så dumt när barnen blir 1 för då måste man ju plocka 5 dagar...åhh då räcker inte mina dagar till januari som jag så gärna vill....såå antar att jag måste börja på riktigt igen i augusti:-(
Vi få se vad som händer....Kanske kanske löser det sig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar