söndag 11 mars 2012

Dag 13: Den här veckan

Jag vet inte riktigt vad som menas...ska jag tänka tillbaks på veckan som varit eller ska jag tänka frammåt;-)
Så vi kör en tillbakablick på veckan....o då ser det ut som en vecka som började med ont i kroppen, huvudvärk o feber som pågick i 5dagar. Sen i går tog jag och Elin oss en tripp till göteborg för shopping....en mkt trevlig dag med många skratt, ja vad shoppade vi nu då....inte så värst mycket igentligen. En Väska, en plånbok, 2 tröjor och ett linne blev det till mig. O en födelsedags present till Nova. När man för en gång skull ska unna sig massa vårit hittar man inget....jag ville haft jacka, skor o ännu mer tröjor men icke.
Fast vi hade så otroligt kul så det gör inget.....blev bla instängda av 2 spårvagnar...en lång historia.
Idag gjorde vi en liten tripp till gällstad för att kika på en vårjacka som jag hade sett men näädåå den va ful så jag får väll vara utan jacka då:-(
Japp det va den veckan det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar