lördag 31 mars 2012

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Det sista ögonblicket i denna 30 dagars frågeformulär blir: Framtiden:-)
Jag ska nu njuta av sista tiden som Mammaledig med mina 3 underbara barn och bara ta dagen som den kommer och göra massa roliga saker ihop med dem. Barnen är det viktigaste jag har och därför prioriteras de först och mest:-)Allt annat kommer i andra hand....och där är faktiskt mannen medräknad fast han är väldigt viktig han oxå men vem tycker inte om sina barn mer än sin man;-)
Sen blir det jobb i augusti igen och förhopningvis kommer det fungera bra och jag kommer trivas....men någonstands i bakhuvudet finns lite andra tankar om framtiden....plugga, eller byta arbetsplats för att utvecklas:-) Har en liten grej på gång men detta tror jag att jag håller hemligt ett tag;-) Måste fundera klart själv först.
Så ser det ut för mig helt enkelt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar