torsdag 15 mars 2012

NOOOOO

Skit oxå...idag har jag varit i farten (som vanligt) har varit på jakt efter födelsedags presenter till Nova ....kom då på att jag ska köpa skor till henne...men nu står man här och e förbannad över hur sjutton de tänker...finns ju inga...alla skor jag hittar börjar på 20 eller tillomed 21. Vill då säga att mina döttrar har små fötter och Nova slår rekodet...hon har 18. O nää det finns inget som passar:-( Såå nää inga skor i födelsedags present heller....annars idag har jag hunnit med a6, sjöqvist skor, tandläkarbesök, eko, stadsparken....och nu blir det soffan med mina tjejer:-) och kanske mannen me ´;-)
Halåå undrar om det finns någon i denna värld som vill göra nått med mig i helgen....,jag rutnar bort snart...och ingen verkar va ifarten precis....afterwork imon eller utgång på lördag...e sååå sugen. Eller rättare sagt e sååå uttråkad på att inget händer....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar