tisdag 6 mars 2012

Vaddåå sjuk???

För exakt 2veckor sen hade jag magsjuka...o vad hände då....man fick spy lite sen ut o ta hand om 3 ungar varav ena ungen ska bäras typ hela tiden:-( Skit kul....vaddå lägga sig o känna sig sjuk...näää nää det är bara att bita ihop o ta hand om familjen. När sen ens man är sjuk...då har han givetvis sin snälla fru hemma som tar hand om allt....så han får vila;-)
Ja men då efter 2 veckor börjar Hanna lite smått känna sig risig igen.....värsta frossan, huvudvärk, fruktansvärt ont i bröstet o slemmig hosta...värk i hela kroppen.... så jag kom inte upp i soffan i går kväll....natten fortsätter med feber o värk...infulensa?? Jo vad händer...upp o hoppa halv 7 i med 2 alvedon iväg med barnen...mot maxi för att handla...hem vilade 1½ timme sen var det dags att hämta barn igen...göra mellis, middag, fixa fram gympa kläder, mata Nova, osv....det är en kvinnas liv detta;-) När får man vara sjuk o kunna lägga sig framför tv o bara va ifred. Det är nog tur att jag typ aldrig har feber o sånn här skit....va nog flera år sen jag va så här sjuk!!!!
Ville bara gnälla av mig lite...känner mig som värsta karl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar