torsdag 29 mars 2012

Det va den dagen de....

Ja idag blev man visst 28 bast.....herregud man börjar verkligen komma upp i åren nu;-)...snart 30 o hej och hå va tiden går!!!
Ja dagen har väll varit som vanligt ungefär....skola, dagis, städning, påskpynt, Bvc, besök av mamma, premiär grillat...och givetvist myst med den bästa familjen.
Som vanligt när jag fyller år så får jag det som behövs;-) haha säger inte mer än så;-) Men det spelar ingen roll för jag har det bästa man kan få....3 underbara tjejer och en bra man:-) O jag köper det jag vill ha så...no problema!
Trevlig Kväll!!!

1 kommentar:

  1. Ohh Lord ... FÖÖÖÖRLÅT!
    Jag glömde helt av din födelsedag .. o Vi som pratade i tele tidigare idag också! Jag skäms så jag dööör!
    Förlåt, förlåt, förlåt!
    Hoppas att du haft en toppen dag iaf, o grattis i massor!

    Kram Carro.

    SvaraRadera