söndag 18 mars 2012

Kanske inte så smart...

Nää nu lägger jag mig under en filt i soffan och väntar på morgondagen....ibland blir allt fel. Lyssna nu på detta....´Vi hämtar pizza och som vanligt får vi 2 klubbor till de stora barnen....Nova gnäller som bara den och jag blir så trött så jag öppnar klubban och ger den till henne....Wilma bryter ihop totalt över denna töntiga klubba..jag tar ur klubban ur Novas mun men då är det ju så att Wilma är rädd för smittor så hon vägrar att ta klubban (vilket jag redan visste)....så ett jävla liv rent ut sagt över en liten klubba....men pizzan gick ner tillslut;-)
 Ja efter detta nu då....alla barnen skit trötta o gnälliga så denna snälla klumpiga enormt störda mamma ska då skämta med Maja som just nu gnäller mest....så jag tar hennes älsklings nalle `baddy´ (hon har haft denna nallen sen hon var bebis och sover inte en natt utan honom.....) lägger baddy på lampan i hallen och ropar på maja....baddy har klättrat upp i lampan...maja kom skynda dig...hon springer som en tok och tyckte detta va skit kul...japp det lilla gör stor skillnad....MEN MEN MEN....bara det att baddy börjar brinna....behöver jag säga mer....GODNATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar