onsdag 14 mars 2012

Vad ska man köpa??

Sitter och funderar på presenter till Nova...herregud vad köper man till en tredje dotter...vi har ju allt. Klart det finns massa jag vill ha till henne men kommer bara på grejer som passar 2år och uppåt...åhh va svårt det blir. Vet ju att alla köper fast de igentligen inte behöver....o man vill ju köpa nått själv oxå.
Funderar på om det få bli dyra fina kläder kanske.....hmm älskar ju Nova Star kläderna....men de är ju sååå dyra;-) Vi få väll se!
Ringde jobbet och frågade om tider innan men det finns inte mkt för mig just nu....men då fick man reda på att man visst har bytt schema...jaha ja... så 92% hade man helt plötsligt....jaja man vet så lite när man gå hemma och drar...den 20e augusti är det dags att sätta fötterna på ny avdelning med massa nya arbetskoleger....detta kommer bli bra det känner jag på mig.
Så eftersom det troligtvis inte blir några jobbtider denna helgen heller så tror jag att jag ska ut och svira lite på lördag...någon som känner sig laddad för PARTY??? Hör av er isåfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar