måndag 19 mars 2012

Skatten

Idag kunde man visst kolla hur det ser ut inför kommande deklaration...och jag blev ganska glad ändå...trodde kanske inte jag skulle få mer än 1000kr detta året....men lite mer blev det så helt ok!

Annars idag har det varit sååå lungt....inte hänt ett skit faktiskt.
Vi tog med oss en kompis hem efter skolan....man få ju göra så titt som tätt....Wilma är den enda i klassen som inte går på fritids nu....men inga problem om ni fråga mig för det är bara roligt när man tar med sig en extra tjej hem.....och de dagar hon inte gör det så finns det nästan alltid någon som är ledig. Och Min lilla Maja har haft sina vanliga killar som sprungit här idag;-)....undra hur detta ska sluta;-)

Lite konstigheter har vi hittat i källaren...kan vara dags att dränera nu....men fyy va motit det är,....sååå sura pengar rätt ner i marken...jag som vill ha bubbelbad, en fin tvättstuga, relax, en groventre, en större hall, bygga ut;-) Jaja.... jag vet....jag drömmer nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar