lördag 10 september 2011

YES:-)

Har letat overall till Nova ganska många veckor nu o det finns.... eller jag hittar bara fleece overaller. Men nu satt jag o letade på nätet o har hittat:-) Kände att hon behöver givetvis ha en vanlig overall oxå för hon kommer ju garanetat åka pulka iår...o det blir ju inte så lyckat med en fleece.
Sen är det ju så synd att frakten alltid är så dyr när man ska beställa kläder....men ska kolla om den finns i stan först annars får jag väll beställa den.

Annars idag så gör vi inget.... har suttit o pratat igenom föräldraledigheten lite.....håller nu tummarna att min man står fast vi det han har sagt;-)
Sen när vi diskutearade över hur mkt jag ska jobba sen....halåå 3 småbarn eller vad man nu kallar det kanske bara ha 2 småbarn så för Wilma är ju gansla stor då men iallafall så säger jag att jag vill bara jobba 75% sen...hmm tur jag inte sa vad jag igentligen har tänkt....hmm 50% i ett år....men men det är en annan sak nu pratade vi om 75% . Då säger den knäppe att näää så lite kan du inte jobba!!!!! 90% är ju inget.....såå ja jag ska nog njuta nu för sen har man inget val utan det e bara att jobba...jobba ...o jobba:-( Trista karlar som inte fattar:-(

Nähe nu e det dags att gör lite nytta....Nova har sovit i nästan 2 timmar...helt otroligt!!!!! O jag har inte gjort ett skit under den tiden;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar