torsdag 29 september 2011

Underbara sol!

I dag e det verkligen en helt underbar höst dag:-) Ska snart ta mig ut på en promenad....har ont i smalbenen av allt jag gått denna veckan men det är väll bara att pallra sig ut....haha otränad;-)
Annars idag e det ganska mkt på schemat, eller lite lagom kanske...i em blir det bvc o läkarkoll! Har massa att ta upp så det kan bli en låånnnggg bvc vistelse idag. Sen ikväll blir det föräldramöte i skolan! Det får bli min uppgift, jag var ju inte på nått i våras så det är väll bäst jag visar mig lite där oxå.

Snart e det helg....sååå skönt!!! Det tar verkligen på krafterna att behöva gå upp varje morgon....tacka vet jag Dagis...där är det inga måsten....men såhär är det ju i livet! Har väldigt svårt att gå upp på morgonen idag fick jag känna att jag levde när jag låg kvar till halv 8 sen stirra upp ungar, påklädning, välling, frukost, tandborsting, hårborstning, packa gympakläder, o ta på jacka o skor;-) Men jag hann...kvart över 8 var vi i skolan...men en mamma med dunder huvudvärk av alla stress!

Hade en en väldigt dålig eller ska jag säga bra natt...lyssna nu....Nova sover ja hon har sovit.....så vid 3 stod jag inte ut längre hade en tutte som gjorde såååå ont...så vad gör jag då...väcker lillan som blir på världens suraste humör....sen vill inte hon somna om så efter 3 har jag inte sovit så värst mkt.....ja jag är trött väldigt trött.
Annars brukar hon äta vid 20 sen vid 1 sen vid 3 sen vid 5 ungefär så se en natt ut men nu åt hon vid 20 sen hoppar hon över 1 målet....kan det vara så att hon är påväg mot en bättre tid nu.....håller tummarna att den envisa ungen börjar ge sig på det mesta:-)
Mamman vill sova...jag är ju alltid sååå trött ....kanske inte konstigt när man ammar sig igenom nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar