måndag 12 september 2011

tjur putta....

Nova var verkligen hur snäll som helst från nyfödd fram till typ ganska nyss...sov o åt o var hel nöjd med livet men va f'n händer undrar jag nu....hon är aldrig nöjd längre. Känns inte som hon är hungrig heller men jag ska sluta amma nu så vi få se om hon blir gladare sen....?? Ett av problemen vet jag är magen...hon bajsar ju aldrig längre:-( Ska väll inte säga att hon bara gnäller för det gör hon såklart inte...men är mer missnöjd än tidigare.
Här ser ni en glad liten tjej iallafall:-)
De bästa som finns!!!
Älskar er:-)
                            Nu har hon lärt sig att ta sig frammåt i denna underbara leksak:-)
Idag har det inte hänt så mkt...en lugn o skön dag, fm tog jag maja o Nova en promenad. O en sväng till lekparken. Sen hämtade vi hem Wilma som tog med sig en kompis hem o de har lekt alla 3 tjejerna hela em. Nu i kväll tog jag mig en cykelrunda....det e jobbigt att cykla tycker jag....men ett måste!
veckan som kommer e fullt ös medvetslös som vanligt.....man hinner inte träffa alla man vill längre...tänk om man hade jobbat....det e kanske så att man inte kan träffa vänner lika mkt som innan när man har 3 barn. Men imon tar jag stan med Elin iallafall....trevligt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar