måndag 5 september 2011

Min Lilla Wilma!

Insåg just nu att Wilma börjar närma sig 7år....eller hon är ju närmare 7 än 6 iallafall. Hur fort går åren....jag blir ju inte äldre o det är ju väldigt märkligt;-)



Hallååå ser ni...svårt att fatta för mig att hon har blivit så stor.....snart sitter jag här 40år med en 19årig tjej....;-)
Sa till Wilma innan att du kan nog bli  modell!... hon har så himla långa smala fina ben o går nästan som en liten modell.....o gör sig till när man tar kort o allt ....då säger Maja... jag oxå....hennes dumma mamma säger då nää Maja du blir nog ingen modell men du får nog många killar efter dig...misstänker att hon kan bli farlig.  Kände mig nästan elak när jag sa att hon blir nog ingen modell men hur olika kroppar har de där 2 tjejerna....helt sjukt....Nova blir nog lite mer lik Maja i kroppen...känns så nu iallafall för hon är lite rulltigare än vad Wilma var som bebis men man vet ju aldrig....Wilma blir nog aldrig tjock iallafall.....:-) Kan nog va värre med Maja ...hon kan brås på sin Mamma;-)
Tack för mig natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar