onsdag 14 september 2011

......just nu.....

Tänkte göra en tummen upp o tummen ner lista!!! Vet att det är andra som gör det så jag gör likadant;-)

Tummen upp:
*för poncho o stora polokragar
*att man kan tända ljus o brasan o ha myskvällar
*att jag snart ska shoppa kläder till mig
*att jag äntligen... efter 10 månader ska klippa mig
*att jag ha en underbar familj
*att vara mammaledig ( nästan jämt)
*att jag snart ska ha en ute kväll med några tjejer

Tummen ner:
*
för att min lilla dotter aldrig är nöjd o att jag inte vet varför
*för att jag är fattig
*för att jag nästan inte ha nån fritid
*att det regna
*att jag inte hinner med o träffa alla jag vill...tiden räcker liksom inte till
*att jag är så trött så min skönhet (det lilla jag hade) har försvunnit
*det känns som jag är ensamstående...mannen är liksom aldrig där han ska vara vid rätt tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar