söndag 25 september 2011

Bilen o lite annat

Ja bilen gör nog sista vintern nu, vill helst att den ska hålla tills jag börja jobba igen men man vet aldrig....känns jobbigt att behöva öka på föräldradagar bara för att betala en bil.....nää tack då får jag nog åka buss isåfall.
Min snälla pappa var här idag och fixade till den lite så nu funkar den iallafall:-)

Annars idag är den en lugn o skön söndag med fix i trädgården....gått en promenad....o bara myser.
Nu är Pär o Maja påväg till gympan, Wilma är hos en kompis o Nova sover....yes....egentid:-) Vad ska jag göra.....??? Man blir helt lam när man har en stund för sig själv nuförtiden....jag vet aldrig vad jag ska göra då, eftersom dagarna annars bara går åt att, Mata, Laga mat, söva bebis, aktivera bebis, lämna o hämta i skolan / dagis, handla, tvätta, städa, plocka undan, åhhh räcker det så.....det är inte många ggr jag har suttit ensam sen Nova föddes iallafall....det är ju alltid nån som vill nått.
Ha en fin söndag mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar