fredag 23 september 2011

Så Trist .....o så roligt!!!

Ska vi börja med det tråkiga eller det roliga??
Vi kör på det trista först: Min telefon....ni tror väll jag är dum i huvudet...men jag älskar den så mkt så jag klarar mig inte utan den. I dag har det varit så hemskt att inte ha den...fruktansvärt jobbigt för mig...haha västa I-lansproblemet men så är det;-) Va uppe på telenor butiken o kollade om jag på nått sätt kunde förlänga mitt abonemang....hmm ja det funkade men en kostnad på 300kr i månaden...det skulle va 879kr i månaden! Är det värt det?? Måste få tänka! Hur hade ni gjort mina Kära Vänner??

Det roliga: Ja det är ju att jag har shoppat:-) inget till mig men givetvis till kidsen...ja jag vet jag shoppar hela tiden...men det är så mkt måsten just nu. Idag blev det inköp av Vinterskor till Wilma, dyrt:-( Maja kan iallafall i början av säsongen ha wilmas gamla....det tackar jag för...fyy va dyrt det är med vinterkläder! Sen blev det gympakläder till wilma, o en kickboard till Maja.

NU BLIR DET FREDAGSMYS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar