fredag 15 juli 2011

vad har hänt....

Här sitter man o ska göra ett inlägg o det blev ett långt inlägg oxå....men det va nått nytt med sidan så jag gjorde väll fel.....typiskt.
Jaja jag hade tänkt att vänta att blogga tills min mobil är tillbaks men nu är jag bloggsugen igen så jag gör väll nått inlägg då o då från datorn istället. Kan väll inte påstå att jag sitter så mkt vid datorn nuförtiden.

                                           Vill Tacka Min Kära Bästa Syster för alla presenter:-)

                                          Nova fick en super söt Mimmi från disney:-)

I År blir det rött för mig o rosa för Wilma o ska även beställa ett par röda till Maja ( de va slut där elin var)
O de söta rosa blir till Nova:-)
Kan inte fatta att ungen redan har 5 par skor.....det gillas:-)
Puss Puss Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar