onsdag 6 juli 2011

En Trevlig dag:-)

Ja idag har det varit en trevlig dag. Fm gjorde vi inte mkt alls...barnen lekte med kompisar o Pär skickade jag till maxi så jag fick lite lugn o ro;-) Sen nu på em kom angelika o barnen hit på fika o barnen hade så kul, o vi tjötade en del....mkt trevligt var det. Herregud va evighetsen vi sågs. Nu får det inte dröja så länge tills nästa date:-) Annars funderar jag mest på vad man kan hitta på.....hmm vill göra nått men kommer inte på ett skit. Imon blir det en intensiv dag för min del.,....missa inte detta....lovar att ni inte kommer tro mig;-)

          Idag har jag haft en argsint unge nästan hela dagen o jag fattar inte varför eller hon sov inte på fm som
                                       hon brukar o jag tror det har ställt till hela dan för henne.
Nya tag i mon Nova Natti Natti;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar