lördag 16 juli 2011

Gör det ändå.....


Hade inte tänkt att blogga nått innan mobilen är tillbaks eftersom jag mest bloggar från den men va fan jag kan ju blogga lite ändå från datorn, den lilla tiden jag nu sitter vid datorn.
Ja vad har hänt sen sist...massa tror jag nog allt!
Lördag: hela em vid åsasjön....göttit.
Söndag: golf, glass, bad, lek middag med familjen adolfsson/andersson. en mkt trevlig dag som alltid när vi träffas.
Måndag: en tripp till hjo med hela familjen, bad, glass, hem o hobby, lek i lekparken, picknik o allt som hörtill utflykt. Älskar att åká på utflykter.
Tisdag: en heldag i trädgården. spelat kub mm mer kidsen.
Onsdag: hmm vad gjorde vi...tror inte vi gjorde nått bilen sönder lämnade den på verkstad på kvällen, var i barnarp en sväng.
Torsdag: Spelat golf, ätit glass, ätit middag hos mamma, fått ur gulliga saker av den bästa systern i världen!!!
Man har det ganska bra ändå...jag blir lätt irriterad av att gå hemma båda 2 o dra hela dagarna, så därför tycker jag det är så skönt att kunna göra lite saker:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar