onsdag 20 juli 2011

Ännu en gång...

Här på campingen så funkar bara nätet ibland....herregud va irriterad man kan bli på sånnt. Men det kanske inte e meningen man ska sitta o kika på internet på semestern.
Ja vad gör vi....typ inget....badar, gräver, äter, dricker kaffe o bara är. Känns som vi kan varberg nu så vi får väll se när vi åker hemmåt....skulle gärna åkt till nått annat ställe nu andra semester veckan men men det är som det är.
Mamma o Pappa har varit här o hälsat på o är nu påväg på nya äventyr.

Vet ni vad jag läntar till......jo om jag ska vara ärlig så längtar jag till en sen eftermiddags shopping på stan med en sen lång fika men nån vän nästa vecka....så är det nån som är sugen så hör av er.....jag börjar lite smått tröttna på att vara hela familjen hela tiden.
Skulle verkligen behöva hämta nya krafter med shopping, fika o tjöt.....o slippa byta blöja, bära, mata, ge de stora mat, leka med dem, pratat med den.....åhh ibland är man ju sönder tjötad i öronen o jag som ska vara hemma i 18-19 månader till.....hmm kanske ändrar mig! Det är underbart att vara mammaledig men kan väll inte säga annat att det är att göra med 3 barn, man ska ju verkligen hinna med alla under en dag...o gärna sig själv oxå!!!
Jaja älskar mina små grym över allt annat!!!!!
Puss

1 kommentar:

  1. jag vill dricka kaffe o tjöta!!! utan barn =)hör av dig när ni kommer hem! puss å kram

    SvaraRadera