fredag 15 juli 2011

Skulle lägga ut lite vad som hänt i veckan oxå tänkte jag....

Lördag: Bad i åsasjön hela em. Med familjen helt ok.

Söndag: Golf, glass, bad, lek, middag med familjen adolfsson/ Andersson....super kul som vanligt när vi träffas:-)

Måndag: En tripp till Hjo med familjen, bad, glass, picknic, tågåkning, hem o hobby, lek i lekpark, o allt som tillhör utflykter:-)

Tisdag: Inte ett skit....var mest i trädgården, tog en kub runda med barnen bla.

Onsdag: Gjorde inte så mkt då heller, städade, lämnade in bilen på verkstad, va i barnarp:-)

Torsdag: Vm Golfen med Nicke o Elin.....i år kom jag bara 1 slag ifrån Pär det börja ta sig;-) Middag hos Mamma, film mys på kvällen!!!

Fredag: Ja det är ju idag det....o vad gör vi ...sitter o lyssnar på regnet...tvättar...o nu ska jag ta en tripp till stada tänkte jag!!!
Känns som vi har det ganska bra ändå....ibland tycker jag bara vi sitter o glor på varann men vi gör ju faktiskt lite grann vi oxå.....haha jag blir rätt rastlös av att inte göra nått närvi är lediga båda 2. är jag själv hemma så sitter jag gärna hemma själv hela dagarna o njuter av tystnaden men när Pär är hemma måste det hända saker...märkligt!
Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar