fredag 22 juli 2011

Livet är lite upp o ner...

Tycker som sagt det e ganska surt för tillfället...vet inte varför men så är det. Har roligt när vi gör nått men händer inget får jag typ panik....men idag på fm gjorde vi inget...jag va helt slut efter natten....haha nu undrar ni vad jag har gjort men så är inte fallet...det har åskat o regnat så otroligt så jag kunde inte sova mellan halv 2 o närmre 6 så jag va trött. Men nu på em tog vi en tripp till Ullared...o ja fy f'n va folk det va...köpte inget direkt...en brödrost, o en matta iallafall. Va även inne på panduro o köpte lite papper....måste börja scrappa lite igen...e grymt sugen:-) Angelika snart kommer jag o shoppar hos dig!!! Måste ha nån sysselsättning i höst känner jag ....har väll alltid nån att träffa eftersom de flesta av mina vänner alltid e lediga nån dag i veckan men det kan va gött att ha nått att göra när man är ensam!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar