torsdag 21 juli 2011

Stimmiga mamman...då e allt som vanligt

Ja nu har jag stimmat till det igen, precis som vanligt....sitter o ler lite för mig själv.
Ja så här var det...jag o barnen ska duscha....ja o alla vet väll ungefär hur trångt det är på en camping som inte har familjeduschar.
Så efter att alla 3 är duschade ska vi försöka få på oss trosor...men trångt o jävligt är det o helt torr är man inte så allt klabbar ju o maja fastnar i trosan med foten....sååå jag öppnar upp mitt lilla bås o drar ut ungar o mig själv i ja vad kallar man det korridoren...svär o pratar ganska högt som jag brukar över hur trångt o jävligt det e.....haha kan tänka mig hur kul det såg ut en irriterad naken mamma med 2 förvirrade ungar! Haha vad vi skrattade när vi gick hem...maja tycker jag är helkonstig för man får inte stå där naken säger hon!
natti natti folket:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar