tisdag 5 juli 2011

onormalt...

Har 2 onormala saker att berätta om...det första är att vi såg  den andra skilda världar boxen på 3 dagar...halåå 17 timmar igen. Fast vi har vatt trötta oxå...har ju suttit uppe till 2 tiden i 3 dagar nu...blää va trött jag var i morse men nu är den slut. Sorgligt men skönt. Är det nån som vet vart o om man kan få tag på Rederiet??
Mitt andra bekymmer är min onormala mage....nu är det illa det svider nått grymt i den hela dagarna....det spelar inte nån roll vad jag äter eller hur mkt jag stressar eller nått längre...ett ständigt beskymmer det är riktigt obehagligt men är så van nu så dagarna bara går av farten men halåå det är ju inte normalt, kanske skulle uppsöka en läkare istället för att knapra tabletter som ändå inte hjälper. Kanske skulle ta o äta mindre o se om det blir bättre för det är oxå ett bekymmer är ju fan hungrig hela tiden, kan inte fatta hur min kropp är, äter inget extra eller inte ens det jag behöver när jag är gravid men sen när jag ammar då äter jag upp allt i min närhet....tragiskt:-(
Sluta nu Hanna....ut o spring med dig....bort med fettet.....ja ja ja måste nog försöka med det innan vikten börjar gå på +++....meningen är ju att den ska minskas ...helst massa.....Komi gen nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar