lördag 21 januari 2012

Sååå skönt

Idag har jag o Nova haft en sååå lugn o skön dag. Var o lämnade barnen vid 11 tiden hos Mormor o Morfar sen har vi gått på stan, köpte gardintyg till köket. Kollat på vagn (igen)...hade med mig syster Elin som smakråd:-) Sen har vi bara tagit det lugnt o myst hela eftermiddagen.
Nu har mannen kommit hem från sin kurs....så nu får det bli lite hämtmat o mys i soffan.

Vet inte riktigt vad Nova gör nuförtiden...haha sån stil.....få se om jag får några kort så ni får se hur jag menar...hon liksom går/kryper/hasar...kan inte riktigt förklara.
Det går fort när de lär sig en sak....i början går det sakta men nu kommer hon från rum till rum o detta är jag inte riktigt van vid så helt plötsligt har man en unge som står vid ens ben....Mys mys:-)
Ha en bra kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar