tisdag 3 januari 2012

BIO

Igår var jag o de stora barnen på Alvin o gänget 3. Vi hade det mysigt o filmen var bra....lite otäck tyckte maja...kanske var hon något för liten.
Så en bra dag för oss. Nova var hos mormor!

Jahopp o idag då....blää sa jag redan efter en halv timme vaken....ibland blir det bara lite väll mkt....Nova bajsade så det va bajs överallt o när jag skulle ta bort detta så kom det i hår o fyy fasen överallt....så jaha ett bad...hade inte alls tid med detta eftersom de andra skulle äta frukost ...bomben hade slått ner i huset...saker överallt....o jag ville ha kaffe men icke så nu efter 2 timmar sitter jag med mitt kaffe o världens gnälligaste o tröttaste Nova....yes yes.
Nova är sådär rolig just nu eller va faskiken hon är skit tråkig.....vet inte vad hon är inne i för period....men hon gnäller mer än vad hon är glad kan jag lova.,...bära bära bära är det som gäller just nu så jag ger vadsom helst för timmar på jobbet nu;-)
men vi älskar dig för det lilla nova!
Nähe ut o röra på fläsket lite vore ju inte dumt.....så hejsålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar