tisdag 17 januari 2012

Fan

Jävlar skit vad arg jag är.... Blir så ledsen, känner mig helt överkörd:-( o är tyvärr inte ensam. Vi var väldigt många föräldrar som gick från mötet besvikna, ledsna o tillomed gråtandes:-( ja hur hade ni andra gjort??
Alt: flytta upp Maja till ullstigen på en avd med 55 barn, indelade i 3 grupper måste då säga att jag vet att dessa gruppindelningar bara gäller under vissa tider av dagen. Det flyttas ungefär 8 barn från Majas avdelning... Resten är då nya. Endast 1 personal från Majas dagis flyttas med o denna fröken är på småbarn. Vilket är skit dåligt... Undrar då varför flyttas inte fler fröknar med?? De vill kanske inte?

Alt: byta till en helt annan förskola o då blir det helt nytt, inga kända barn, ingen känd fröken???

Alt: försöka vara hemma tills Maja börjar förskoleklass, alltså 11/2 år till vilket innebär att vara hemma tills Nova är 2 1/2. = vårdnadsbidrag.
Nova sätter jag på en annan förskola sen, det gör mig inget. Men tycker så grymt synd om Maja. Hennes trygghet ska bara ryckas upp. Allt hon byggt upp, alla år på samma förskola ska ryckas upp för 1 år... 1 skitet år är det kvar! Jävla piss kommun rent ut sagt... Skulle valt privat redan från början!
Besviken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar