onsdag 18 januari 2012

Fyy

Det är mkt som inte går min väg just nu.....o har idag kommit på att det är inte många vänner jag lita på längre...tyvärr. Ibland får man reda på saker man kanske hellre hade sluppit att höra. Har en del sanna vänner som jag litar på till 1000, o även vänner som jag trodde var sanna men som är så grymt falska....jag spyr!!!
Ännu en gång har jag märkt vilka som jag litar på o som jag ska lägga mer o mindre tid på.
O ännu en gång har jag funderingar på att sluta med mitt bloggande....nja vi få se!

2 kommentarer:

  1. Ju äldre man blir desto fler "vänner" upptäcker man som inte är en riktiga vänner, tyvärr. Vet själv hur det är :-(
    Sen sluta inte skriva, tycker det är kul att läsa om er!
    //Kram

    SvaraRadera
  2. Nää tror inte jag ska sluta skriva ändå...men ibland blir man bara så trött. Ja så är det verkligen..Kram på dig me´

    SvaraRadera