tisdag 10 januari 2012

Aldrig säker

Har oroat mig väldigt mycket över dagis plats till Nova. Det finns ett dagis här i taberg som jag har varit så nöjd med o vill ju såklart få in Nova där sen. Alltid kännt mig trygg när jag lämnat barnen där. Har velat länge om jag ska vara smart o sätta in henne i augusti för då få man ju lättast plats. Eller om jag ska vara ego o chansa på att vara hemma till jan -13.

Idag kom den där lappen.... Majas Älskade dagis....Omorganisation!!! Som en rejäl smäll Slog det mig ... Nu är det dags... Har varit förbannad, ältat, gråtit.... Tänkt..... Varför får man aldrig känna sig trygg o säker.... Varför dras det o sliter i våra barn, från ena dagiset till nästa... Jag orkar inte detta en gång till. Wilma råkade utför det o nu gör de likadant med Maja!
Maja är trygg o mår toppen på sitt dagis med sina 17 kompisar, jag/vi har valt detta. Fan om det är som vi tror.... Maja får flytta.... O nu får hon ännu mer kompisar 51 st! Jag hatar hatar hatar storarbetslag.... Hade jag velat ha henne på en sån avdelning hade jag valt det frånbörjan. Ledsen:-((( besviken:-((( arg:-((( En sak har växt fram idag.... Nova ska få börja på ett privat dagis sen, imon skickar jag in ansökan o håller tummarna att hon få plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar