söndag 15 januari 2012

En bra helg:-)

Vi har haft en mkt bra helg måste jag säga. I Dag har vi varit o kikat på vagn...( eftersom jag inte har några pengar måste jag ha med mig mannen) haha helt sjukt va fattig man är när man är mammaledig asså. Ja o han tycker väll oxå att vi kan ha en smidigare vagn nu när hon är så pass stor. Men nu är då frågan vilken vi ska välja...detta ligger helt i mina händer...tur är väll det;-) Det lutar ju åt en Brio race....eller en brio spin. Jag älskar ju vagnat med svängbarahjul....har sagt att jag aldrig mer ska köpa vagn med fasta hjul....(det är det värsta som finns att köra.) Har man en gång haft med svängbara hjul vill man alltid ha det...men nu tycker jag då att racen är mkt snyggare än spin.....hur gör jag nu?? Har kännt lite på scootern oxå men ...nja alldeless för klumpig om ni fråga mig. Ja jag får helt enkelt tänka ett tag till;-)

Sen är det en stor sak som ska handlas...halllåå vi ska köpa BIL.....vi har bestämmt att vi ska ha en ford S-Max....en nyare begagnad...o det ska vara en 7 sitsig;-)
Men störd som jag är ska jag ha en VIT....haha vi får ta det som kommer ju säger då mannen...NONONONONONO...No....jag ska ha en VIT!!!

Ja Annars Längtar jag tills nästa helg....kan ju inte påstå att vi är bortskämda med att ha barnvakt förtillfället.....haha har längtat efter att de ska sova borta...de skulle gjort det denna helgen men nu blev det kalas för Wilma igår på kvällen så då ska de sova hos mormor o morfar nästa helg istället....när jag tänker på det så har inte barnen sovit borta sen natten då Novis föddes....såå det ska blir skönt.
Imon ny vecka....en vecka som kan förändra mkt för oss.....ush vill bara att det ska bli tisdag kväll så jag vet vad som händer med dagisen....detta kan bli jobbigt känner jag...men vi tar problemet när det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar