tisdag 15 maj 2012

Tråk

Tråkig jag är....jag har inget att blogga om tydligen;-) Har liksom ingen lust att blogga just nu....men gör ett litet försök o se om det känns bättre;-)
Vad händer här....Inget alls nästan...jag e grymt seg så jag bara sitter här! Få väll ta och rycka upp mig lite kanske.

Har börjat fundera på att gadda mig igen...e så sugen på nått men kommer inte riktigt på vad och vart...få väll tänka lite men mannen är väll först ut eftersom han har sagt länge att han ska göra en till o jag säger att det e för dyrt...hihi....nu när jag själv vill så få jag väll gå med på att han gör sin stora sak på skuldran/ ryggen...så få jag väll göra min senare sen;-) Snart börjar jag ju jobba o då kanske man ha råd...haha va rik jag kommer bli...NOT!
Nähe nu dags att slänga de söta tjejerna i säng:-) Novisen sover redan men de andra e grymt sega att få i säng förtillfället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar