torsdag 17 maj 2012

Kära syster!

Japp i natt åker min lillaSyster återigen till USA! Coolt som sjutton tycker jag. Hon o en kompis drar dit i nästan 4 veckor. Denna gången ska de åka runt....flyga mellan ställen och hyra bil och köra runt... Los Angeles, San francisco, Las Vegas, San diego bl.a. Herre min get va impad jag är över detta....jag är absolut ingen person som gör sånt här.....det har aldrig funnit i min värld liksom men blir alltid så impad när folk reser runt och se världen;-) Man har säkert missat massa i livet...jag kanske ska göra sånt här när barnen blivit större...jag kommer ju vara ganska ung ändå när de flyttar ut...eller ja ung och ung men när wilma är 20 är jag faktiskt bara 41:-) där ser man en fördel med att få barn tidigt;-)

Ja annars har dagen bestått av jobb, kompisar i mängder, och lite grillning nu ikväll.
Ha en skön helg folket:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar