söndag 6 maj 2012

Dåligt dåligt:-(

Det va hemskt va länge sen jag bloggade...jaja har väll haft för mkt för mig helt enkelt.
Ja vad händer....

Fredagen gjordes minsta möjliga...eller....jag var förbannad halva em över en lapp på husvagnen....parkeringvakten hade varit och satt upp en varning för någon granne hade ringt och klagat över att våran husvagn hade stått parkerad mer än 24t på samma ställe. Jag vet ju typ vem det är för det finns bara en störande granne...Varför liksom?? hela gatan står ju full med bilar så vad gör det honom om våran husvagn står där....skit gubbe!  O när jag blir arg så blir jag det oxå....jävla gubbe förstörde hela min fredakväll!

Lördagen: Jobbade delad tur så det hände liksom inte mkt mer....hade en extra tjej på övernattning:-) Wilmas kompis Nora sov över här för första gången och det gick ju fint.

Och nu till idag då....ja vi har ju varit uppe med tuppen idag, tjejerna vaknade 6,22.....så vad har vi gjort änsålänge....bytt bromsok på bilen, vatt på en runda och tjötat med grannarna, damsugit, slängt ut pär från gadroben...haha han får liksom inte plats längre....ni ska få se när jag är klar;-)
Ja o nu har Nora gått hem och jag ska göra mat för att senare bege mig till Ikea:-)))
Hörs senare helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar