torsdag 10 maj 2012

O nej...

Idag hade vi tid på Bvc med Maja och va så fundersam imorse om jag skulle åka med henne eller ej...hon har varit feberfri sen i går em/ kväll...men tog mig dit iallafall för jag tyckte hon va väldigt pigg men det kanske va dumt...resulterade i att hon har legat däckad och sovit i 3 timmar nu i em....o när hon vaknade låg tempen återigen på 38,3....kanske va dumt att ta spruta ändå...men nu är det gjort o Bvc sköterskan sa att det kunde bli så här om man precis varit sjuk.

Uppdatera med hennes resultat oxå:-)
Hon gick igenom med både syn och hörsel:-)
Klarade av alla uppgifter galant:-)
O hade även gått upp lite ivikt och växt enormt på längden....
19kg tung och 116 cm lång:-)

Hon är allt fin min lilla 5åring:-)
Älskar dig min lilla stumpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar