söndag 27 maj 2012

Funderar

Ligger här i vagnen o funderar lite:-) vår husvagn är helt klart mitt näst bästa köp i livet! Det är så kul att ha en. Vad vore semestern om vi inte hade kunna åka runt med denna.... Sommarn är underbar!!!

Mitt bästa köp är helt klart att vi köpte hus ( fast måste då erkänna att jag just nu skulle kunna tänka mig ett annat hus .... Har nämligen hittat mitt drömhus på hemnet) men nää vi ska inte flytta! Men kanske kommer gå o kika på det;-)

Ännu en sak som måste köpas omedelbart är en BIL!!!!
AC:n pajade när vi åkte hit.... Dyrt dyrt dyrt.... Har hittat en fin fin bil men inget drag på o det måste vi ha om 3 veckor så vi få väll kolla upp detta lite!

Vi få se.... Nu dags att ladda upp batterierna för ännu en dag inne hos Pippi o Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar