torsdag 5 juli 2012

Ohh noo

Ibland tröttnar tillomed jag på mig själv.... Va bara tvungen att få lite egentid ikväll kände jag så jag intog först maxi med ungarna sen lämnade jag över dem till Pär för att åka ner på stan o bara kika lite.... Men kan ju inte gå där utan att shoppa nått. Men jag köpte faktiskt bh o massa trosor:-) behövligt!!! Kändes skönt att köpa nått som behövdes;-) sen inhandlade jag massa vin o öl.... Eller ja massa o massa blev några flaskor! Men letade efter en box jp vitt vin men hittade inte detta utan bara det röda... Undra om det finns för har nämligen aldrig köpt det själv! Sen gled jag bara runt ett par extra varv i stan o kollade på folk.... Gud va trevligt det är ibland:-) nu är jag nöjd med dagen så nu går jag o lägger mig! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar