tisdag 10 juli 2012

Bra start:-)

Packa packa packa är det som gäller just nu...imon bär det av till Öland:-) Underbart!!!
Är istort sett färdigpackad o det är ju skönt.
Igår kväll tog vi cyklarna bort till andra sidan Taberg...en spontan grillning med lite vin blev det...skulle bara stannat nån timme men vi blev sittande ganska länge;-) Mycket trevligt:-) det blir nästan bäst när man bara ses lite enkelt o smidigt inga krussiduller o så....sånt gillar jag:-)

O Nu idag har jag även fått besked om en utbildning jag har sökt....o även denna utb fick jag en reservplats på....nr 14 i kö har jag...o har ingen aning om hur stora eller små chanserna är nu. Har alltid sagt att jag vill jobba med barn o detta är en sån utb. på distans i växjö så vi kan väll hålla tummarna nu att jag kommer in och sen får väll allt annat pussel lösa sig på nått sätt. Det blir ju bökigt hur vi än gör här...eftersom Pär jobbar lite konstiga tider...han börjar ju nämligen halv 6 på morgonen o det är inte så smidigt med 3 barn som ska lämnas de dagar jag måste vara i växjö men som sagt har ju inte fått nån plats än.

Nähe dags att packa o sen hämta hem lite barn:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar