onsdag 4 juli 2012

förbannad....

Idag trodde jag att jag o barnen skulle ha det lite mysigt men n'äää klockan är 15 o jag har inte gjort annat än skällt på dem.....just nu är de värre än ett helt dagis....fyy fan!
Så nu stängde jag dörrarna o gav upp....hur hård får man vara...just nu har jag sagt att det är kompisförbud veckan ut....men ska fudera en stund här måste börja sätta lite straff för de lär sig aldrig annars:-( o jag vill inte att de ska bli värsta skit ungarna som inte ha regler eller så.

O den lilla hönan gör inget annat än gnäller.....vad är fel?? Tänderna definitivt....men hon är skit jobbig hon oxå....hon lär ha knäck i öronen...för hon fattar precis vad man får o inte men gör hon som jag säger...NÄÄÄÄÄ....hon fattar ju när hon ska hämta saker, ge saker till någon men hon förstår inte nej....hon behöver börja dagis.

Gnällt färdigt...yes....:-) Annars börjar nog saker o ting få rätsida igen....ett par dagar har varit upp o ner men nu är jag på banan igen....o många saker har fallit på plats.....även jobbet. Har nu lagt in om 2 veckors semester för att skola in Maja på Blåbären...sen jobba i 1 månad sen har jag lagt in om ytterliggare 2 veckors semester för att skola in Nova på Rubinen:-) o sendå....haha sen ska jag jobba o jobba o jobba o hoppas på att man kan få 10 veckors sommarlov nästa år;-) Det kommer bli glidigt att börja jobba när man har mannen hemma...förväntar mig mat på bordet....städat o tvättat....o nöjda kids:-))) gör ju inget om han få för sig att renovera lite oxå....vill ha en ny tapet i trappan o klinkers i källaren....älskling fixar du det;-)
Nu ska jag ge barnen ett förslag o se om de klarar av att ta sig utanför trädgården idag....är väldigt tveksam o de kan uppföra sig men vi få se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar