fredag 27 juli 2012

Härliga semester

Konstigt nog tröttnar jag inte på campinglivet, kan det bero på att vi i år sitter med våra egna grejer, kan bestämma vart vi ska... Hur länge o sen dra vidare till nästa ställe?;-) underbart att ha husvagn ska ni veta! Ångrar inte en sekund att jag köpte mig än.

Dagen har mestadels bestått av krabbfiske... Tjejerna bara älskade det, inget vi gjort tidigare med dem. Kom i håg själv hur kul jag tyckte det va.

Maja är så söt... Vet inte vad hon är inne i för period just nu men mkt roliga kommentarer o mkt frågor om allt, verkligen alla! Idag va hon as förbannad över sin baddräkt... O sen säger hon eller rättare sagt gnäller fram" det är så jäkla orättvist att alla pojkar bara få ha badbyxor på sig... Det måste va bättre att va pojk..". Så nu ska här inhandlas badbyxor till tösa! Duktiga Wilma kommer där efter o säger " men Maja du kommer ju visa tuttarna" då säger Maja det skiter jag i...Jag har faktiskt sett mammor här utan hb (bh) Maja säger då till mig: visst kan man visa tuttarna när man är stor mamma? Det är go i den bruden asså;-) ursäkta men min 5 åriga dotter har börjat svära en hel del... Konstigt konstigt;-)
Undra vad det blir av henne när hon bli stor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar